fbpx
Kontakt
Kundservice

Kundservice

Klicka här för att bläddra bland alla frågor och svar

Mest frågat just nu

Jag har en enhet som har lågt batteri, hur vet jag vilken enhet det är?

Du kan se vilken enhet som har lågt batteri i din app som är kopplad till larmet.

Det lyser en gul lampa vid varningstriangeln på mitt larm, vad skall jag göra?

Tryck på ok-knappen på ditt larm upprepade gånger för att läsa felmeddelanden.

Vad är numret till larmcentralen?

Telefonnumret till Security Assistance är: 040 689 24 00.

Jag har fått en faktura på ett driftavtal, vad har jag för avtal/ vad betalar jag för?

På din ordersedel kan du se info och ditt drift-&serviceavtal, vad som ingår samt vad det kostar.

Jag behöver byta batteri, vilket batteri ska jag använda?

Tryck på följande länk och gå längst ned på sidan ser du vilket batteri som ska användas för de olika enheterna

Länk

Vet du om att 2G och 3G-nätet kommer släckas ned senast 2025?

Instruktionsvideos

I våra instruktionsvideos visar vi dig hur du använder våra produkter och tjänster.

Länk

Manualer & guider

Läs våra manualer och guider för att lära dig mer om våra tjänster och produkter.

Länk

Batteribyten

Vi har batteriguider för alla våra produkter.

Länk

Bra bemötande, bra installation, bra och enkel app att använda. Är nöjd med larm och service!

Madeleine L

Är helt nöjd med det nya larmet! Brand och inbrottslarm. Både säljaren och installatören var super trevliga kunde inte bli bättre!

Gun F

Läs fler recensioner på Reco.se

E-post

Kundtjänst

Mån-Fre – 08:15-16:00

Nu släpper vi en Smart Video dörrklocka!